2000m2 TOOTMISPINDA

2350+ TEHTUD TÖÖD

31 KOGEMUSTEGA SPETSIALISTI

Valgusreklaami hind – millest see kujuneb?

Valgusreklaami hind

Valgusreklaami hind sõltub kõige enam esitatavatest nõudmistest ehk kui kaugelt peab reklaam nähtav olema ja kuhu see paigaldatakse.

Tänapäevased valgusreklaamide tootmisvõimalused võimaldavad teha nii väga suuri kui väikseid tähti ja valguskaste, kasutada erinevaid fonte, erinevate omadustega valguselemente ning tehnikaid.

Soovitud tulemusest olenevad järgmised olulised hinda kujundavad tegurid:

  • reklaami mõõdud
  • kujundus
  • tehniline lahendus
  • kasutatavad materjalid
  • tööaeg
  • tarneaeg
  • paigaldus

Valgusreklaami hind

Reklaami mõõdud on oluliseks hinna aluseks põhjusel, et mõõdud määravad kasutatavate materjalide hulga ning ülisuurte reklaamide puhul võib lisanduda ka tugevdatud kinnituskonstruktsioonide hind.

Kujundus mõjutab reklaami hinda, sest näiteks 1 meetri pikkuse reklaami sisse võib sõltuvalt kirjatüübist (fondist) mahutada kas 3 tähte või kuni 20 tähte. Lisaks saab eristada reklaamide värvilahendusi, mis jagatakse omakorda kaheks: reklaami korpuse värvid ja reklaami esipinna värvid.

Reklaami esipinnaks on võimalik kasutada kas läbipaistvat pleksiklaasi, piimjat opaalklaasi või pvc bännerkangast ning kõiki neid saab katta valgusreklaamkiledega – nii tootja poolt pakutavast värvivalikust kui ka personaalse kujundusega trükiga.

Valgusreklaam võib olla valgustatud ette, taha, külgedele või kombineeritult – näiteks ette ja taha. Sõltuvalt nimetatud lahendustest kasutatakse erinevaid materjale, samuti sõltub valgustussuunast kasutatavate LED-moodulite tüüp, kogus ning hind.

Kasutatavad materjalid mõjutavad reklaami hinda sõltuvalt materjalide paksusest ning erilahenduste puhul ka materjalide kättesaadavusest. Isegi kui kasutatakse samu materjale, kuid nende paksused on erinevad, võib reklaami hind muutuda oluliselt.

Enamiku valgusreklaami valmistusetappidest teevad tänasel päeval ära selleks ettenähtud masinad, kuid osa protsessist nõuab kvalifitseeritud töötajate tähelepanu. Mida keerulisema tehnilise lahendusega on tegemist, seda rohkem kulub tavapäraselt reklaami valmistamiseks ka tööaega, mis omakorda mõjutab lõpphinda.

Valgusreklaami valmistamine tellimuskinnitusest kuni paigalduseni võtab keskmiselt aega 4 nädalat. Selle aja sisse kuulub vajalike materjalide hankimine, tehniliste- ja tööjooniste koostamine, erinevate tööprotsesside koostöö ning kvaliteedikontroll, misjärel reklaam on valmis pakkimiseks, transpordiks ja paigalduseks.

Paigaldus kuulub valgusreklaami tellimise juurde enamikel juhtudel ning selle hinda mõjutavad: objekti asukoht; paigalduskõrgus, millest sõltub vajaminev tehnika (tõstuk, kraana); paigalduseks ettenähtud asukoht, kas hoone fassaadil, katusel, seinal vms. Oluline on ka paigalduskoha materjal, sest erinevate fassaadide, katuste, seinade peale kinnitamiseks saab ja tuleb kasutada selleks ettenähtud kinnitusvahendeid.

Kvaliteetne valgusreklaam püsib efektsena 5-10 aastat ning seeläbi aitab muuta ettevõtet nähtavaks ja püsida nähtavana.

Võta meiega ühendustTop